Dienstverlening in Halle-Vilvoorde

Al de dienstencentra in Brussel-Halle-Vilvoorde zullen voortaan gesloten zijn op woensdag. De woensdagen zullen benut worden voor vormingsinitiatieven voor onze dienstverleners en voor het afwerken van dossiers. Dit zal ons toelaten om onze leden beter te dienen.

/!\ OPGELET /!\ 

De ACV-dienstencentra in Vilvoorde en Londerzeel werken op afspraak voor uw werkloosheidsdossier en syndicale dienstverlening. Enkel op dinsdag zijn de loketten open zonder afspraak. 

Een afspraak maken, is eenvoudig:
  • stuur een mail naar londerzeel@acv-csc.be of vilvoorde@acv-csc.be (vergeet je telefoonnummer niet te vermelden)
  • bel naar het contactcenter op het nummer 02/557.88.88 (liefst in de namiddag)
  • aan het onthaalloket in het dienstencentrum
Een kleine vraag? Een wijziging van je gegevens (bv. bankrekeningnummer)? Heb je een document of attest nodig? Je bent welkom aan onze onthaalloketten. Deze onthaalloketten zijn steeds toegankelijk op bovenstaande uren.
DOSSIER BRUGPENSIOEN OP AFSPRAAK
Mogelijkheid op afspraak in het dienstencentrum voor de dossiers stelsel werkgever
toeslag (brugpensioen) :
  • C17 beroepsverleden (nagaan of voorwaarden vervuld zijn vóór ontslag)
  • Indiening van de aanvraagdossier

Gelieve contact te nemen met het dienstencentrum- zie mailadres hieronder.

Dienstencentrum Halle

ACV-dienstencentrum Halle
Vanden Eeckhoudstraat 11
1500 Halle

TEL : 02 557 88 88 *   
Fax 02 557 83 15  
halle@acv-csc.be

Verantwoordelijke dienstencentrum: Geert Fonteyn
* Het telefoonnummer (02 557 88 88) is het nummer van het Contactcenter. Openingsuren Contactcenter: Ma-Do 8u30-12u30 + 13u30-17u, Vr 8u30-12u15. U neemt best contact op met het Contactcenter in de namiddag vanwege de drukte.
OPGELET! Om je als lid beter te dienen, wijzigen de openingsuren én de manier van werken in het ACV-dienstencentrum van Halle. Lees meer onder de openingsurentabel.
Halle
VMNM
Maandag        Enkel op afspraakEnkel op afspraak
Dinsdag8u45 - 12u: Alle loketten open 14u30 - 18u: Alle loketten open *
Woensdag                        Enkel op afspraakEnkel op afspraak
Donderdag8u45 - 12u: Alle loketten open 
Vrijdag8u45 - 12u: Onthaalloket + Op afspraak                

* Namiddag: permanentie voor leden aan het werk of in opleiding
 
We gaan, zoals je ziet meer ‘op afspraak’ werken! Zo hoef je niet nodeloos te wachten en kunnen onze dienstverleners de nodige tijd en expertise inzetten voor jouw vraag of dossier. Bel voor een afspraak naar het ACV-contactcenter op het nummer 02/557.88.88 (liefst tijdens de namiddag), stuur een mail naar halle@acv-csc.be of maak een afspraak aan het onthaalloket.
Daarnaast blijft ons onthaalloket ook open voor vragen die snel en vlot behandeld kunnen worden, om documenten af te geven of te vragen,….Tevens heb je nog steeds de mogelijkheid, om tijdens de openingsuren, voor je vragen/dossier langs te komen en aan het loket geholpen te worden. We openen op deze momenten alle beschikbare loketten.

Dienstencentrum Londerzeel

ACV-dienstencentrum Londerzeel
Gildenstraat 2
1840 Londerzeel

Tel 02 557 88 88  *
Fax 02 557 83 35  
londerzeel@acv-csc.be
Verantwoordelijke dienstencentrum: Walter Bakelants
empty* Het telefoonnummer (02 557 88 88) is het nummer van het Contactcenter.
Openingsuren Contactcenter: Ma-Do 8u30-12u30 + 13u30-17u, Vr 8u30-12u15. U neemt best contact op met het Contactcenter in de namiddag vanwege de drukte.

/!\ OPGELET /!\ 

Het ACV-dienstencentrum in Londerzeel werkt op afspraak voor uw werkloosheidsdossier en syndicale dienstverlening. Enkel op dinsdag zijn de loketten open zonder afspraak. 

Een afspraak maken, is eenvoudig:
  • stuur een mail naar londerzeel@acv-csc.be (vergeet je telefoonnummer niet te vermelden)
  • bel naar het contactcenter op het nummer 02/557.88.88 (liefst in de namiddag)
  • aan het onthaalloket in het dienstencentrum
Een kleine vraag? Een wijziging van je gegevens (bv. bankrekeningnummer)? Heb je een document of attest nodig? Je bent welkom aan onze onthaalloketten. Deze onthaalloketten zijn steeds toegankelijk op bovenstaande uren.
Londerzeel
VMNM
Maandag        8u45 - 12u (onthaal)
Dinsdag8u45 - 12u (onthaal)14u30 - 18u (enkel voor werkende leden of leden in opleiding)

Dienstencentrum Ternat

Dienstencentrum Ternat
Gemeentehuisstraat 27 A 
1740 Ternat

TEL : 02 557 88 88 * 
Fax 02 557 83 25
ternat@acv-csc.be       
Verantwoordelijke dienstencentrum: Geert Fonteyn
* Het telefoonnummer (02 557 88 88) is het nummer van het Contactcenter. Openingsuren Contactcenter: Ma-Do 8u30-12u30 + 13u30-17u, Vr 8u30-12u15. U neemt best contact op met het Contactcenter in de namiddag vanwege de drukte.
 
OPGELET! Om je als lid beter te dienen, wijzigen de openingsuren én de manier van werken in het ACV-dienstencentrum van Ternat. Lees meer onder de openingsurentabel.
Ternat
VMNM
Maandag        8u45 - 12u: Alle loketten open 
Dinsdag8u45 - 12u: Onthaalloket + op afspraak14u30 - 18u: Alle loketten open *
Woensdag                        Enkel op afspraakEnkel op afspraak
Donderdag8u45 - 12u: Onthaalloket + op afspraak
VrijdagEnkel op afspraak                

* Namiddagpermanentie voor leden aan het werk of in opleiding
 
We gaan, zoals je ziet meer ‘op afspraak’ werken! Zo hoef je niet nodeloos te wachten en kunnen onze dienstverleners de nodige tijd en expertise inzetten voor jouw vraag of dossier. Bel voor een afspraak naar het ACV-contactcenter op het nummer 02/557.88.88 (liefst tijdens de namiddag), stuur een mail naar ternat@acv-csc.be of maak een afspraak aan het onthaalloket.
Daarnaast blijft ons onthaalloket ook open voor vragen die snel en vlot behandeld kunnen worden, om documenten af te geven of te vragen,….Tevens heb je nog steeds de mogelijkheid, om tijdens de openingsuren, voor je vragen/dossier langs te komen en aan het loket geholpen te worden. We openen op deze momenten alle beschikbare loketten.

Dienstencentrum Vilvoorde

ACV-dienstencentrum Vilvoorde 
Toekomststraat 17 
1800 Vilvoorde 

TEL : 02 557 88 88 * 
Fax 02 557 83 65 
vilvoorde@acv-csc.be
Verantwoordelijke dienstencentrum: Walter Bakelants
* Het telefoonnummer (02 557 88 88) is het nummer van het Contactcenter. 
Openingsuren Contactcenter: Ma-Do 8u30-12u30 + 13u30-17u, Vr 8u30-12u15. U neemt best contact op met het Contactcenter in de namiddag vanwege de drukte.
 

/!\ OPGELET /!\ 

Het ACV-dienstencentrum in Vilvoorde werkt op afspraak voor uw werkloosheidsdossier en syndicale dienstverlening. Enkel op dinsdag zijn de loketten open zonder afspraak. 

Een afspraak maken, is eenvoudig:
  • stuur een mail naar vilvoorde@acv-csc.be (vergeet je telefoonnummer niet te vermelden)
  • bel naar het contactcenter op het nummer 02/557.88.88 (liefst in de namiddag)
  • aan het onthaalloket in het dienstencentrum
Een kleine vraag? Een wijziging van je gegevens (bv. bankrekeningnummer)? Heb je een document of attest nodig? Je bent welkom aan onze onthaalloketten. Deze onthaalloketten zijn steeds toegankelijk op bovenstaande uren.              
Vilvoorde
VMNM
Maandag8u45 -12u (onthaal)
Dinsdag8u45 -12u (onthaal)14u30 -18u (onthaal + loketten)
Woensdagenkel op afspraak    enkel op afspraak    
Donderdag8u45 -12u (onthaal)
Vrijdag8u45 -12u (onthaal)

Contactpunt Asse

Syndicaal Punt Asse
Steenweg 24
1730 Asse


We werken in het Syndicaal Punt Asse enkel nog op afspraak. U kan een afspraak maken door te telefoneren naar 02/557.88.88
We helpen je graag verder met vragen over:
  • loon- en arbeidsvoorwaarden
  • sociale wetgeving
  • rechten en plichten van werknemers en werkgevers

Voor werkloosheidsdossiers kun je terecht in onze andere dienstencentra. Het dichtstbijzijnde is ACV-dienstencentrum Ternat (Gemeentehuisstraat 27 A , 1740 Ternat).
Voor je ACV-documenten kan je nog steeds de ACV-brievenbus gebruiken. Deze wordt wekelijks geledigd.

Contactpunt Overijse

Syndicaal Punt Overijse
Justus Lipsiusplein 2
3090 Overijse

We werken in het Syndicaal Punt Overijse enkel nog op afspraak. U kan een afspraak maken door te telefoneren naar 02/557.88.88
We helpen je graag verder met vragen over:
  • loon- en arbeidsvoorwaarden
  • sociale wetgeving
  • rechten en plichten van werknemers en werkgevers

Voor werkloosheidsdossiers kun je terecht in onze andere dienstencentra. Het dichtstbijzijnde is ACV-dienstencentrum Vilvoorde (Toekomststraat 17, 1800 Vilvoorde). Je kan ook kiezen om naar het ACV-dienstencentrum in Leuven (Martelarenlaan 8, 3010 Kessel-Lo) te gaan.
Voor je ACV-documenten kan je nog steeds de ACV-brievenbus gebruiken. Deze wordt wekelijks geledigd.
 

Contactpunt Zaventem

Syndicaal Punt Zaventem
Kerkplein 20-21 
1930 Zaventem   

We werken in het Syndicaal Punt Zaventem enkel nog op afspraak. U kan een afspraak maken door te telefoneren naar 02/557.88.88
We helpen je graag verder met vragen over:
  • loon- en arbeidsvoorwaarden
  • sociale wetgeving
  • rechten en plichten van werknemers en werkgevers 

Voor werkloosheidsdossiers kun je terecht in onze andere dienstencentra. Het dichtstbijzijnde is ACV-dienstencentrum Vilvoorde (Toekomststraat 17, 1800 Vilvoorde). Je kan ook kiezen om naar het ACV-dienstencentrum in Leuven (Martelarenlaan 8, 3010 Kessel-Lo) te gaan.
Voor je ACV-documenten kan je nog steeds de ACV-brievenbus gebruiken. Deze wordt wekelijks geledigd.

Check je gegevens: syndicaal e-dossier

Ben je lid? Check online je persoonlijke gegevens en tewerkstellingsgegevens via het syndicaal e-dossier  (inloggen).

Werkloos? Volg je werkloosheids- dossier online

Heb je een werkloosheidsdossier via het ACV? Volg je e-dossier (uitbetalingen ed.) op van achter je pc (inloggen).

Berekenings- modules online

Nood aan een bruto-nettoberekening? Of je opzeg berekenen? Je premies bij tijdkrediet? En hoe zit het met het aantal vakantiedagen? Check onze berekeningstools. Sommige zijn voorbehouden aan leden (inloggen).